close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הכותרת בcnn לגבי הפיגוע בירושלים

מערכת שורשכה חשוון, תשעה18/11/2014

CNN בדיווח על הפיגוע בירושלים- משטרת ישראל ירתה בשני ערבים. שימו לב לצילום המצורף

תגיות:
ראש מערך ההסברה הבין לאומית של המועצה האזורית שומרון וממלא מקום ראש המועצה יוסי דגן פנה למנהל לשכת העיתונות הממשלתית בדרישה לשלול את תעודת העיתונאי של כתב רשת הCNN ולגרש אותו מהארץ. 
דגן: הסיקור התקשורתי הזה הוא ברבריות בסגנון דר שטירמר ונותן לגיטימציה לרצח הבא. לכולם צריך להיות ברור. יש רוצחים ויש נרצחים.

מנהל לע"מ ניצן חן בתגובה לדגן: מדובר באירוע חמור ויוסקו מסקנות בהתאם. 

ראש מערך ההסברה של המועצה האזורית שומרון יוסי דגן פנה הבוקר  בתלונה חריפה למנהל לשכת העיתונות הממשלתית ניצן חן וביקש לשלול את תעודת העיתונאי של כתב רשת החדשות האמריקאית CNN בן וודמן ben wedeman לאחר שדיווח הבוקר על הרג של שני פלסטינים בידי משטרת ישראל.
על פי הדיווח הראשוני שדיווח כתב הCNN  משטרת ישראל ירתה בשני אזרחים פלסטינים למוות.

בתגובה הודיע חן לדגן כי מדובר באירוע חמור המנוגד לכללי אתיקה אוניברסליים. "אני אערוך בירור מול ראשי כלי התקשורת ויוסקו מסקנות בהתאם".
לדברי דגן הפועל למען יחסי ההסברה של מדינת ישראל בעולם, צריך לעשות סוף לסיקור האנטישמי בסגנון הדר שטירמר של כתבים זרים בישראל. "אין שום מציאות בעולם שבה כתבים יוכלו לדווח על משהו דומה בארצות במקרה של מתקפת טרור והכלל הזה צריך להיות תקף גם הזרים בישראל. יש רעים ויש טובים, יש רוצחים ויש נרצחים". 

תמונת מסך מCNN-


לדברי דגן, הזירה התקשורתית הפכה בשנים האחרונות לזירה לא פחות חשובה מהשדה המלחמתי ומדינת ישראל צריכה לנקוט בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת לדרוש את הכיסוי התקשורתית המינימאלי. סיקור תקשורתי כזה נותן לגיטימציה לרצח הבא. מי שמפסיד בתקשורת מפסיד בסוף גם במלחמה".
לדברי דגן מערכת ההסברה הבין לאומית של המועצה האזורית שומרון סוקרת מהבוקר את הכיסוי התקשורתי לאירוע הרצח הנתעב בירושלים ומגלה אוזלת יד חמורה. 
התנסחות המוזרה הזו של CNN היא המשך ישיר לשורה של דיווחים אחרים בהקשר של הסכסוך הישראלי-פלסטיני שהופיעו לאחרונה. כך לדוגמא נפתח הדיווח על פיגוע הדריסה ברכבת הקלה בירושלים לפני כחודש בסוכנות הידיעות AP  "משטרת ישראל ירתה באדם במזרח ירושלים"
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה